Procedura Zwrotu

Każdy Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.

 

W tym celu należy:

  1. Wypełnić formularz odstąpienia od umowy (w załączeniu) i wskazać odpowiednie produkty do zwrotu.
    2. Wysłać wypełniony formularz na adres sklep@franselle.pl do 14 dni od otrzymania produktu, lub listownie na adres: FRANSELLE Ul. Warneńczyka 10 lok. 15, 39-300 Mielec, Polska.
  2. Odesłać zabezpieczony towar wraz z fakturą i formularzem odstąpienia od umowy, w terminie maksymalnie 30 dni od daty otrzymania produktu, na adres:

           FRANSELLE
           Ul. Warneńczyka 10 lok. 15
           39-300 Mielec
           Polska

Środki za zwracane produkty zwracamy do 14 dni roboczych.
Uprzejmie informujemy, iż nie przyjmujemy przesyłek nadanych za pobraniem.

Dokument do pobrania: Formularz zwrotu towaru

 

Procedura Reklamacji

W przypadku chętni zgłoszenia reklamacji zakupionego towaru należy:

  1. Uzupełnić formularz reklamacji (kliknij tutaj, aby go pobrać).
  2. Następnie wysłać go:
    1. drogą elektroniczną na adres: sklep@franselle.pl (o tytule: Reklamacja, nr zamówienia …)
    2. lub pocztą na adres: FRANSELLE ul. Warneńczyka 10/15, 39-300 Mielec, Polska
  1. Poczekać na e-mailowe potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia, a następnie kierować się instrukcjami udzielanymi przez Konsultanta

Uprzejmie informujemy, iż nie przyjmujemy przesyłek nadanych za pobraniem oraz wysłanych bez wcześniejszego potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia. W przypadku pytań lub wątpliwości, prosimy o kontakt z obsługą sklepu: sklep@franselle.pl

Dokument do pobrania: Formularz reklamacyjny

 

Realizacja zamówienia i wysyłka

  1. Czas wysłania paczki z naszego sklepu to do 24 godzin. W przypadku, gdy towar znajduje się na zewnętrznym magazynie, czas wysyłki wydłuża się nawet do kilku dni roboczych. Spowodowane jest to tym, iż towar musi trafić do naszego głównego magazynu z którego następuje wysyłka detaliczna.

  2. Wysyłka odbywa się za pośrednictwem firm kurierskich  od momentu wystawienia listu przewozowego do momentu otrzymania paczki jest to zazwyczaj okres 24-48 godzin. Firma kurierska nie dostarcza paczek w soboty, niedziele oraz święta.

  3. Czas realizacji produktów <Na zamówienie> i ich wysyłka, są określone każdorazowo przy karcie takiego produktu.

  4. Robimy wszystko, aby paczka była bardzo solidnie zapakowana i była dostarczona w jak najkrótszym czasie.

  5. Darmowa dostawa dotyczy wybranego asortymentu. Realny koszt wysyłki jest wyliczany po dodaniu wybranych produktów do koszyka.